Annons:
Etikettallmänna-frågor
Läst 318 ggr
Magi-cat
8/22/16, 2:18 PM

Emelie Schepp - deckardrottning

"Emelie Schepp, vår egen deckardrottningen som går från klarhet till klarhet. I helgen utsågs hon till årets deckarförfattare på Crimetime, deckarfestivalen i Visby. Det är läsarna själva som röstat fram sin absoluta favorit. Vi på TellUs 2016 sällar oss självklart till gratulanterna och ser fram emot att få höra mera av Emelie inte minst när hon kommer på årets TellUs bokmässa den 3 december här i Linköping."

http://ostergotlandsbokmassa.se/forfattare/nar-lasarna-sjalva-far-valja/

Nu har jag inte själv läst Emelie Schepp, eftersom jag vanligen inte läser deckare, men hennes böcker är mycket populära vilket utmärkelsen till deckardrottning också visar!

Grattis Emelie! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Magi-cat
8/22/16, 2:19 PM
#1

Har ni läst något av Emelie Schepp?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Loris M
8/22/16, 6:19 PM
#2

Nej, jag kan inte minnas att jag gjort det. Men vi kanske kan läsa någon av  hennes böcker? Föreslå det gärna i förslagtråden!

vendelay
8/22/16, 9:05 PM
#3

Inte hört talas om henne men läste lite om några av böckerna och det låter som något för mig! Jag läser ganska många deckare ändå, så jag tycker att det är lite konstigt att jag inte ens hört namnet men jag ska ta och kika vad som finns på biblioteket 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Tarotstollan
8/23/16, 11:34 PM
#4

Känner inte till henne heller men det verkar vara spännande böcker hon skriver. Får också kolla upp henne på biblioteket.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: