Annons:
Etikettinfo-från-admin
Läst 407 ggr
Loris M
2016-10-07 21:23

Ha en fin helg alla medlemmar!

Ville bara önska er alla en fin helg och passa på att säga att det är jätteroligt att se att sajten växer. Just nu är vi 41 medlemmar. Så kul att ni vill vara med! 🌺

För närvarande diskuterar vi Lilla stjärna och läser I vilt tillstånd. Jag har ännu inte börjat läsa I vilt tillstånd, men boken är lånad och jag tänker ta det lugnt under helgen och börja läsa då. Hur har det gått för er andra? Ska ni vara med och läsa den här gången?

Jag vill även passa på att berätta att jag uppdaterat sajtbeskrivningen och välkomstmeddelande med info om hur sajten fungerar och var ni hittar information om böcker vi läser. Allt för att nya medlemmar ska lättare kunna orientera sig. All information om sajten, regler, aktuell lista med böcker vi läser m.m. finns under fliken "Aktuellt just nu".

Allt gott! 

(Bild från Pixabay)

Annons:
Magi-cat
2016-10-10 12:39
#1

Tack för allt jobb du lägger ner på den här fina sajten! ❤️


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

vendelay
2016-10-11 19:42
#2

Jag kommer inte vara med denna gång. Känner att jag tar på mig lite för mycket och måste vila upp mig nu. Jag får ta och läsa boken en annan gång och ge mig in i diskussionen senare 😃 Håller med kommentaren över att du gör ett utomordentligt bra jobb med denna sajt!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Loris M
2016-10-11 20:03
#3

#1 #2 

Tack! 😊🙂🌺

#2 Vila upp dig och gör det du behöver just nu. Tråden kommer att finnas kvar. Jag är med den här gången och har börjat läsa. Hoppas att det är fler som läser för annars blir det som för dig med Lilla stjärna.

vendelay
2016-10-11 20:11
#4

Haha ja, det blev lite pinsamt att skriva helt ensam! 😂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: