Annons:
Etikettallmänna-frågor
Läst 372 ggr
vendelay
2017-01-01 17:15

Goodreads

Har du testat eller använder du Goodreads?

Det är en hemsida och en app till en smartphone där du kan bland annat spara alla böcker du läst och vill läsa, du kan se vad dina vänner läser och du får tips på böcker som rekommenderas efter vad du gillat tidigare. 

Jag har precis skaffat det, vet inte än vad jag tycker, men lite roligt är det alltid med boklistor tycker jag!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
19sextio7
2017-01-01 18:34
#1

Jag är medlem i Goodreads, däremot är det länge sen jag var inloggad. När jag använde GR så tyckte jag att siten var bra. Fick en del tips och recenserade rätt mycket själv också. Listorna var skoj. Laddade upp en del bilder också på svenska bokomslag som jag scannat (lågupplöst).

Tokryck
2017-01-02 12:34
#2

Jag är helt fast :P . Har så många böcker i den så jag vet inte hur jag ska hinna läsa ut dem under min livstid, för den ökar fortare än jag hinner läsa haha!

Väldigt bra att ha lista över både vad man vill läsa, så jag inte glömmer vissa böcker och även vad jag har läst om jag skulle bli osäker :) .

vendelay
2017-01-02 17:23
#3

Är det bara jag som hela tiden får upp felmeddelanden? Både i appen och på hemsidan, via datorn. Har bara haft det en dag, kanske är många som är inloggade just nu? 

Jag har likadana listor på "mitt" biblioteks hemsida faktiskt men där får jag inte upp tips på samma enkla sätt som på Goodreads, och tips gillar jag!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Em_
2017-01-02 23:15
#4

Tack för tipset! Jag laddade ner den i går när jag inte kunde sova. Oj, vad många böcker jag hade glömt att jag vill läsa! Den var ganska trög, men jag fick inga felmeddelanden.


Tokryck
2017-01-03 07:34
#5

Ja den är trög men jag får inte heller några felmeddelanden.

Blanksteg
2017-01-06 13:14
#6

Jag använder appen och är nöjd :) Tycker det är bra att man också kan registrera vilken sida man är på, ifall man skulle lägga undan den ett tag och råka tappa bokmärket ur den, som jag gjort med en bok och nu då måste läsa om eftersom jag inte kommer ihåg nåt av det jag läst i den.

Annons:
Upp till toppen
Annons: