Annons:
Etikettmånadens-bok
Läst 656 ggr
Loris M
5/25/17, 3:43 PM

Rösta fram månadens bok för juni!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här gången fick vi bara två förslag. Ta gärna en titt här för att se vad böckerna handlar om innan du röstar. 

Vilken bok vill du läsa under juni månad?

Annons:
[NeferNefer]
5/25/17, 4:02 PM
#1

Andras vänner. Jag har läst en annan bok av samma författare och jag älskade den, så jag hoppas att jag tycker lika mycket om den här 😃

Lavine
5/29/17, 8:16 AM
#2

Just nu är det lika. Jag tror att jag kommer att skaffa och läsa Epidemin i vilket fall, för jag tror att den är riktigt bra och tankeväckande. Och för den delen passar bra att diskutera. Hur funkar det, junis bok läses i juni och diskuteras i juli, eller?

Loris M
5/29/17, 9:20 PM
#3

#2 Ja. Den första juli gör jag en diskussionstråd och då får man börja diskutera.

Lavine
5/29/17, 9:53 PM
#4

Ok, bra!

Tokryck
6/1/17, 8:39 AM
#5

Jag hade besök och glömde helt bort detta. Men jag röstar och ska läsa :)

Loris M
6/1/17, 6:08 PM
#6

"Andras vänner" blir månadens bok för juni. 

Kikade precis in på biblioteket och det ser inte ljust ut. 5 exemplar utlånade, två beställda och 8 personer som reserverat. 😕Har ställt mig i kö så får vi se.

Annons:
Tarotstollan
6/1/17, 9:33 PM
#7

Jag har boken och skall läsa den, däremot är det inte säkert att jag hinner läsa ut den under juni månad men det spelar ju  ingen roll.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Loris M
6/28/17, 6:31 PM
#8

Idag har jag äntligen fått boken. Två dagar innan det ät dags att diskutera den. 😮Jag tänker läsa den i alla fall så får jag vara med och diskutera sen. 

Hur har det gått för er andra?

Tarotstollan
6/28/17, 11:43 PM
#9

Jag håller på och läser den men har inte kommit så långt. Vet med säkerhet att jag inte hinner läsa färdigt den i denna månaden.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: