Annons:
Etikettmånadens-bok
Läst 438 ggr
Loris M
2017-06-25 14:14

Rösta fram månadens bok för juli!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tiden går så fort och det är redan dags att rösta fram månadens bok. Vad vill du läsa under juli månad?

Om du vill ta en en snabb titt på vad böckerna handlar om innan du röstar, hittar du tråden med nomineringar HÄR.

Annons:
Magi-cat
2017-06-25 17:03
#1

Jag röstade på Kate Morton. Men är inte säker på att jag hinner läsa den just nu.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Loris M
2017-06-25 17:05
#2

Det gjorde jag med och den här gången tänker jag läsa den (om det blir så att den "vinner"). Finns på biblioteket, flera exemplar dessutom. 👍

Tokryck
2017-06-26 07:44
#3

Jag har försökt läsa den en gång och gett upp. Får se om jag kan fortsätta där jag slutade :P

Magi-cat
2017-06-29 08:49
#4

Jag brukar alltid läsa en Dan Brown på semestern.😃

Nu ska det bli Kate Morton, har redan lånat hem den. 🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Loris M
2017-06-29 08:56
#5

#4 Vad bra! 🙂

Jag fick igår Andras vänner så nu vet jag inte riktig hur jag ska göra. Läsa I det förflutna eller Andras vänner? Nu är et iofs lite längre lånetid över sommaren så jag hinner nog med båda under semestern men vilken ska jag börja med? 🤔

Loris M
2017-07-01 11:04
#6

I det förflutna blir månadens bok för juli. Kul! Jag kommer att läsa den men troligen hinner jag inte att läsa ut den under denna månad. Jag ligger efter med läsning som sagt och tar Andras vänner först.

Annons:
Magi-cat
2017-07-13 15:10
#7

Håller på och läser I det förflutna, och måste bara säga: vilken perfekt semesterroman! Älskar den engelska miljön och intrigen som spinner sig fram i nutid och krigstid , Kate Mortons flytande språk, kryddat med humor och torra kommentarer. Och så att böcker har en framträdande roll i historien gör inte det hela sämre…För att inte tala om engelska slott! Och så lite mystik här och där…☺ Undrar hur det ska gå, om det är som jag tror? Hmmmm…:-)


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: