Annons:
Etikettinfo-från-admin
Läst 562 ggr
Loris M
2017-07-01 11:26

Är du nöjd med sajten? Vill du ändra något?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sajten har funnits i ett år nu och jag vill stämma av med er medlemmar och se om ni är nöjda med sajten och om det finns något som vi borde ändra och förbättra. Vad i så fall?

Tycker du att nuvarande regler med en bok i månaden fungerar? Tycker du att nomineringar och omröstningar fungerar? Vill du ha det på något annat sätt? 

Jag är glad över att ni är med! Sajten har vuxit under det här året och vi är 66 medlemmar och ska läsa vår tolfte bok nu. 🙂

Annons:
Magi-cat
2017-07-01 16:06
#1

Suveränt bra! Inget jag vill ändra på. :-


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tarotstollan
2017-07-01 23:07
#2

Den är jättebra! 👍
Bara mitt eget fel att jag inte hinner med att läsa allt jag vill….😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Loris M
2017-07-02 20:25
#3

#1 #2 Tack! 🌺

Det är inte många som skriver och inte många som röstar på månadens bok så jag blir lite osäker.

Magi-cat
2017-07-02 20:35
#4

Förstår det. Men det är lite låg aktivitet på många ställen, tyvärr. Men sajten är bra som den är. 🌺

Du hittar förresten alltid så fina bilder! 😍


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[NeferNefer]
2017-07-03 02:20
#5

Jag älskar den här sajten men är lite passiv för jag har väldigt mycket annat att fokusera på. Men det är alltid mysigt att titta in här även fast jag kanske inte deltar så mycket som jag önskar att jag kunde. Kanske längre fram.

Tokryck
2017-07-30 18:41
#6

Jag stör mig lite på trådarna där böcker räknas upp men ingen annan får skriva. Så förutom röstningen och månadens bok är jag inte här mycket. Tyvärr har jag slarvat med böckerna. När jag väl läste så diskuterade ingen annan 😂 . Men jag gillar konceptet och i övrigt har jag inget mer att önska av siten 😊

Annons:
Loris M
2017-07-30 20:07
#7

#6 Så bra! 🙂

"Jag stör mig lite på trådarna där böcker räknas upp men ingen annan får skriva."

Tänker du medlemmarnas egna trådar? En del vill inte ha diskussioner i tråden men för andra är det okej. Du kan alltid gör en ny tråd och länka till den aktuella tråden om det är något du undrar/vill diskutera,

Tokryck
2017-08-01 19:41
#8

#7. Nej det är bara att för mig är detta ett diskussionsforum, inte en ställe för att skriva ner böcker så man vet vilka man har läst. Men det är jag det.

[NeferNefer]
2017-08-01 19:53
#9

#8: Så här skrev jag i min boktråd: "Jag kommer inte att kunna skriva om alla böcker jag har läst, för de är alldeles för många … så jag skriver i stället om en del av de böcker jag läser för närvarande. Hoppas det är okej? Jag vill poängtera att de åsikter jag har om böckerna helt och hållet är mina egna, och tycker ni annorlunda är det helt okej - men jag vill helst inte ha kommentarer i den här tråden. Vill ni diskutera en bok som jag tycker till om så skapa gärna en egen tråd om den boken så skriver jag också där Tummen upp"

Jag tyckte det var lite kul att skriva ner vilka böcker jag läste och vad jag tyckte om dem, men sen fick jag en fråga och kom av mig helt. Jag startade om men det kändes inte lika kul längre, så den tråden har jag inte skrivit i på länge. Jag kan också tycka att det är kul att läsa andras boktrådar och få tips om böcker utan att känna att jag måste diskutera de andra läsarnas åsikter om böckerna. Men det är jag det.

Loris M
2017-08-01 20:04
#10

#9 Precis så känner jag också. Och det var ju det bl.a. som var min tanke med dessa trådar.

[NeferNefer]
2017-08-01 20:07
#11

#10: 🌺En mycket god tanke.

Upp till toppen
Annons: