Annons:
Etikettmånadens-bok
Läst 502 ggr
Loris M
2017-08-25 18:06

Rösta fram månadens bok för september!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och så var det dags igen. Vad vill du läsa nästa månad?

Här finns korta beskrivningar för alla tre böcker. Ta gärna en titt innan du röstar.

Annons:
Magi-cat
2017-08-26 07:54
#1

Vilka underbara bilder du hittar, Loris! 😍

Jag röstade på Hannah, men det blir nog bra med de andra också. 🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Loris M
2017-08-26 11:10
#2

Tack Magi-cat! Det finns så många fina gratis bilder på Pixabay på tema bok-natur. 😍

Tokryck
2017-08-28 07:06
#3

Jag röstade också på Hannah men jag vet att den andra är superbra! Det är en mycket läsvärd serie :)

Loris M
2017-09-01 10:36
#4

Aj då. Lika många röster. Hur gör vi nu? Några förslag?

Tokryck
2017-09-01 13:55
#5

Båda? Eller så tar vi den ena denna månaden och den andra nästa. Jag har läst Cirkeln så det är inget problem för mig. Den är dessutom riktigt bra så det blir liksom inte förlust för någon om vi tar båda böckerna :) .

Loris M
2017-09-01 17:26
#6

#5 Det var bra förslag. Jag tror dock att båda kan bli lite mycket på en månad. Nu utgår jag helt från mig själv för jag hinner inte alla gånger läsa månadens böcker. Med två böcker i månaden blir det lite av "mission impossible". 😎Med tanke på att det är så få som kommenterar så antar jag att många andra känner så. 

Men vi kan ta den ena denna månad och den andra nästa. Jag tror att jag får bestämma att vi börjar med Sommaren hon återvände. 🙂

Tack för svar!

Annons:
Tokryck
2017-09-01 19:20
#7

Insåg nu att jag nog läst den av Kristin Hannah också. Känner igen boken men minns inte alls hur den gick. Börjar lyssna på den nu så får vi se.

Loris M
2017-09-01 19:29
#8

Och jag upptäckte precis att boken är utlånad hos oss på biblioteket fram till sista september och det är en som reserverat den. Så det är bara att ge upp. Men, Adlibris har den som e-bok och även om jag ogillar e-böcker har jag nu köpt och laddat ner den. Skönt att kunna börja läsa nu direkt, men inte skönt att inte kunna hålla i en "riktig bok". 😕

#7 Har du den som ljudbok? Jag har jättesvårt för ljudböcker (och egentligen allt som inte är vanliga böcker) av någon anledning.

Tokryck
2017-09-04 07:58
#9

#8 Ja den fanns som ljudbok. Jag har vant mig att lyssna. Det blir lite mer avslappnad tid när jag har en tvååring. Kan lyssna när jag diskar och promenerar.

Upp till toppen
Annons: