Annons:
Etikettmånadens-bok
Läst 581 ggr
Loris M
11/1/17, 7:00 AM

Diskussion - Cirkeln

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har det blivit dags att diskutera månadens bok, Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark.

Har ni läst den? Vad tyckte ni?

Jag måste erkänna att jag inte hunnit med den här boken. Först var den utlånad och sedan var det så mycket som hände att jag varken hann låna eller tänka på boken. 😕

Annons:
Tokryck
11/1/17, 11:30 AM
#1

Det var ett tag sedan jag läste den här boken men den är så bra, hela serien är bra.

Jag gillade mystiken som kopplades till det vanliga samhället. En del spänning och oväntade vändningar. De man trodde var goda var definitivt inte det och tvärtom. 

Något som läst den nu måst fylla i lite så jag kan hänga in i diskussionerna :) . 

Den filmatiserades helt ok tycker jag men inte wow!

vendelay
11/1/17, 7:00 PM
#2

Länge sedan jag läste, så minns inga detaljer men jag älskade hela serien!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Tarotstollan
11/1/17, 7:49 PM
#3

Hade planer på att läsa den eftersom jag köpt hela serien. När jag skulle leta reda på den så kunde jag inte hitta någon del av serien, så den har försvunnit in i bokberget som finns här. Förhoppningsvis så hittar jag den så småningom!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Emo
11/26/17, 4:23 PM
#4

Den var bra. Läs den om du kan.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Tarotstollan
11/26/17, 9:30 PM
#5

Kommer att läsa hela serien när jag hittar den!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Kattis.ie
12/23/17, 8:11 PM
#6

Åh!! Jag har läst cirkeln (alla 3) och jag tycker att de är sååå bra! Jag bara älskar minoos karaktär och hur hon ger upp sin älskade magi!(välsignelse) och sen att hon är ok med det! Jag skulle spårat uuur. Tur att hon har Gustav❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: