Annons:
Etikettmånadens-bok
Läst 362 ggr
Loris M
2018-02-26 08:30

Rösta fram månadens bok för mars!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har det blivit dags att rösta fram boken du vill läsa under nästa månad. Vad vill du läsa?

Om du vill ta en snabb titta på vad böckerna handlar om innan du röstar, hittar du korta beskrivningar här. 

Jag tror att det blir svårt (för min del i alla fall) att välja den här gången. Har inte bestämt mig än. Alla tre böcker verkar vara så intressanta.

Annons:
Magi-cat
2018-02-26 11:47
#1

Väldigt svårt att välja den här gången! Klickade till slut på Musan, men de andra går lika bra. 😎


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Loris M
2018-02-26 13:36
#2

Ja, så känner jag också. Vilken bok det än blir så blir det bra. 🙂Jag valde till slut Sekten.

Tarotstollan
2018-02-27 01:57
#3

Spelar ingen roll vilken det blir för de är säkert läsvärda allihopa.

Jag läser så sakta numera att jag inte hinner med att avsluta en bok innan ni avslutat 2 böcker här inne!😉 Jag avvaktar i kulisserna och läser era kommentarer och recensioner av böckerna, det hjälper mig att "se" saker jag inte tänker på när jag själv läser.
Jag hoppar denna månadens bok också och hoppas att jag hinner läsa ut "Väktarna" tills nästa månads val.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Loris M
2018-02-27 07:10
#4

#3 Det låter som en bra strategi. 🙂 Mitt problem är att öht hinna med att läsa några böcker, men när jag väl lånar och börjar brukar jag läsa den rätt så snabbt. Om den nu inte är för tråkig. 

Jag har snart läst ut denna månads bok och det ska bli roligt att diskutera den. Mycket jag behöver reda ut. Har du läst den? (De kommer att drunkna i sina mödrars tårar)

Tarotstollan
2018-02-27 07:20
#5

#4. Nej, jag har inte läst den men jag köpte den för några månader sedan, så den ligger här när jag hinner och får lust att läsa den.
Jag vill gärna läsa men det är alltid så mycket annat som kommer före och när jag sen skall läsa blir det bara några sidor åt gången.
Som nu skulle det passa bra att läsa…..det är bara det att jag borde nog gå lägga mig och sova några timmar!🤔

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tokryck
2018-02-27 11:27
#6

Väldigt glad att Musan leder för den ligger hemma och väntar på att jag ska bli klar med Legend

Annons:
Loris M
2018-03-01 07:02
#7

Och Musan blir det! 🙂

Magi-cat
2018-03-01 07:28
#8

🏆

Då ska jag beställa hem den. 🙂 (Fast jag hinner nog inte läsa den på en gång, har en hög med andra först.)


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Loris M
2018-03-01 07:38
#9

Jag har precis reserverat den. Det finns bara ett ex. hos oss och det är två personer före mig som ska läsa, så jag hinner nog inte heller läsa den under denna månad.

BrittaD
2018-03-01 18:24
#10

Jag har fått tag i den. 👍

Ser fram mot att läsa den. Böcker om Spanska inbördeskriget intresserar mig mycket.

~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~

haflingerforum.nu

Upp till toppen
Annons: