Annons:
Etikettallmänna-frågor
Läst 706 ggr
Pelleminer
2/26/18, 1:10 PM

SPOILA DE UTVALDA "TANKELÄSAREN"

Jag behöver akuta spoilers till denna bok. allt ni har, vilka som dör, slutet, allt!

TACK =)

Annons:
molam
2/26/18, 1:28 PM
#1

Varför vill du ha Spoilers :o Brukar man inte försöka undvika det? xD

Inte läst boken, bara nyfiken ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Grodan
2/26/18, 1:43 PM
#2

haha


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Pelleminer
2/26/18, 2:54 PM
#3

måste bevisa för en kompis att jag har läst den… hehe

Herveaux
2/26/18, 3:55 PM
#4

Varför då inte bara läsa boken?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

panini
2/26/18, 4:31 PM
#5

SPOILERS! 

 Väldigt kortfattat: Katsa och Po är båda särlingar (särlingar är personer med förmågor och de har olikfärgade ögon) och de träffas i början av boken och under bokens gång så de blir tillsammans. Katsas förmåga tros vara att döda men är egentligen överlevnad och Pos är tankeläsning/förnimmelse (han kan uppfatta folks tankar och förutse vad dom kommer göra, men bara om tanken handlar om honom) men det är bara Katsa som vet om detta, alla andra tror att det är någon form av "fighting" (kommer inte riktigt ihåg). Mot slutet blir Po blind. Po är en av 6 prinsar av Lienid och han är kusin till Bitterblue som är prinsessa av Monsea. Leck är kung av Monsea och även han är en särling, men ingen vet om det. Hans förmåga är att kontrollera andra människor med ord och han njuter av att plåga människor och djur. Han dödar sin fru, drottning Ashen (Pos moster), när hon försöker skydda Bitterblue från honom. I slutet så dödar Katsa Leck då han tänker avslöja Pos förmåga.

Pelleminer
2/27/18, 8:56 AM
#6

Tack så mycket Panini <3 

Bästa jag har läst

Annons:
Tokryck
2/27/18, 11:26 AM
#7

Denna boken är värd att läsas ;)

panini
2/27/18, 11:40 AM
#8

#6 Boken är ju 1000 gånger bättre än det jag skrev ;)

Upp till toppen
Annons: