Annons:
Etikettmånadens-bok
Läst 406 ggr
Loris M
2018-08-25 09:57

Rösta fram månadens bok för september!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dags att rösta fram boken du vill läsa under september. Innan du röstar ta gärna en titta på den korta beskrivningen av vad böckerna handlar om. Den hittar du här.

Vad vill du läsa under nästa månad? 

(Jag har inte bestämt mig än vad jag vill rösta på för alla böcker verkar så intressanta. Måste nog fundera en stund. 🙂)

Annons:
Loris M
2018-09-01 08:13
#1

Bara sex personer som röstade den här gången. Jag önskar att vi var fler som röstar.

 Hunger blev månadens bok för september och jag håller tummarna att den finns att låna hos oss och att det inte finns någon kö.

Loris M
2018-09-07 19:39
#2

Nu har jag fått hem den. 🙂 Några fler som kommer att läsa denna månad?

Tarotstollan
2018-09-07 19:56
#3

Blev osäker och undrade vilken bok som vunnit, då 2 har lika många röster, såg sen att "Hunger" valts och den har jag hemma, så jag kommer att läsa den.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Loris M
2018-09-07 20:04
#4

#3 Det beror säkert på att några röstat i efterhand. Jag är rätt säker på att Hunger hade 3 röster och Avien bara två. Ser nu att jag skrev i inlägg #1 att 6 personer röstat. Nu är det 9. 

Roligt att du ska läsa den. Då är vi två i alla fall. Jag har läst hennes andra bok som vi hade här som månadens bok för ett tag sedan och den var verkligen jättebra. Hemsk på sitt sätt p.g.a. alla noggranna beskrivningar av våldtäkter men väldigt läsvärd.

BrittaD
2018-09-07 20:39
#5

Jag kommer inte att läsa den. Har många andra som jag skall läsa av olika skäl och denna hinner jag bara inte med.

~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~

haflingerforum.nu

Tokryck
2018-09-07 21:09
#6

Det var lika då jag kollade. Men det spelar inte mig någon roll. Får se om jag läser den. Den har fått bra betyg men jag vet inte än. Har två på g så de ska bli klara först. Avien däremot har jag läst 🤣

Annons:
Upp till toppen
Annons: