Annons:
Etikettermånadens-bokdiskussion
Läst 105 ggr
Loris M
2021-10-02 09:54

Diskussion - Folk med ångest

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni läst Folk med ångest? Vad tycker ni om boken?

Jag har haft den här hemma i en månad men inte hunnit ens med att öppna boken. Nästan samma med Käre Edward, men där har jag åtminstone börjat läsa. Kommer dock lämna tillbaka båda böckerna för det känns inte troligt att jag kommer att hinna läsa dem. Tiden går alldeles för fort. 🤔

Annons:
Syntium
2021-10-02 19:19
#1

Har läst den och älskar den! Har läst Ove också, Fredrik Backman är så bra.


"I'm too old for this shit."


Loris M
2021-10-03 06:59
#2

#1: Åh nu ångrar jag att lämnade tillbaka den. Kanske lånar jag igen om den är så läsvärd.

Syntium
2021-10-03 07:07
#3

#2 Det tycker jag du ska men Backman verkar ju vara rätt upp min gränd också, så ^^


"I'm too old for this shit."


Torparmor
2021-10-03 15:45
#4

Loris M - Jag tycker också att du ska läsa den. Det kan vara lite svårt i början för det blir lite kaosartat med lägenhetsvisningen. Det ger sig och man vill faktiskt veta hur den absurda situationen ska sluta.

Skriver lite mer när tiden räcker till. Jag har läst den två gånger redan


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Loris M
2021-10-03 15:52
#5

#4: Men nu känner jag att jag måste gå tillbaka till biblioteket och låna den igen. 😀 Jag har ändå tänkt hoppa över oktoberboken dels p.g.a. att jag har så mycket att göra att tiden inte räcker till, dels för att den känns "tung" med svåra ämnen och öden och det orkar jag inte med just nu.

Torparmor
2021-10-05 08:09
#6

Loris M - Jag har inte röstat på oktoberboken, för jag är i samma situation som du just nu. Det jag tänker läsa är fackböcker, en mycket rolig kåseribok eller något rätt absurt. En kåseribok har jag inte hittat occh en fackbok ska snart lämnas tillbaka.


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Annons:
Magi-cat
2021-10-05 09:46
#7

Jag har helt missat denna bok och har nu börjat på Blå längtan, oktoberboken.

Jag får ta den här efteråt. 🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tarotstollan
2021-10-05 17:48
#8

Helst av allt önskar jag att jag hunnit läsa alla månadsböcker vi haft.
Men jag läser så olika, ibland bara några sidor och ibland flera timmar och ofta byter jag böcker och läser flera samtidigt.
Just nu är det så splittrat så tiden bara försvinner och jag läser knappt någonting.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: