Nora Roberts
Jag gillar att läsa böcker med författaren Nora Roberts. Har ni ett tips med en bok som hon skrivit .?
- Redigerat 2025-04-14 18:20 av Sommaräng
Hon har ju skrivit massor av böcker. Så jag rekommenderar att du tittar på ditt närmaste bibliotek, de brukar ha många av hennes böcker.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag kan inte minnas att jag läst någon av hennes böcker och vi har inte läst henne här på sajten heller. Med andra ord är jag inte mycket till hjälp. 😀 Hoppas att du får tips från någon annan.
Varför just Nora Roberts? Har du läst något av henne?
Vi har annars läst många spännande och otroligt bra böcker under åren så du kanske kan kika på den här tråden (om du inte redan gjort det) under tiden.
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
#1: 👍🏻
#2: Okej tack för tråden. Jag har läst ett par böcker med Nora Roberts. Och jag gillar de böckerna och tänkte kolla runt och se om det finns andra böcker jag inte har läst med henne.
#4: Okej, hoppas att någon har gjort det så du får lite tips. 🙂
#5: Jag har redan fått tips genom den tråden du skrev här inne🙂. Så tack. Jag vill gärna läsa böcker jag inte läst tidigare med olika författare.
#6: Vad bra. Jag gillra Kristin Hannahs böcker. Har du läst henne? Vi har diskuterat flera av hennes böcker och jag tycker att hon är så fenomenal på att skriva om människors öden och hur relationer kan bli otroligt komplexa (och jobbiga).
#7: Jag har inte läst Kristin Hannahs böcker. Så böcker med henne ska jag kolla om jag hittar på biblioteket. Vad bra 🙂med det tipset .
- Redigerat 2025-04-14 20:20 av Sommaräng