Bokcirkel iFokus

Bokcirkel

Läst 75 ggr
Koali
5

Windy bökerna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag som liten läste en eller två Windy böjer men vill ni börja om och läsa alla. Jag har dessa tre och tror alla hör ihop men vilken kommer först? Och vart kan man få tag på de andra ?

Magi-cat
3

Hej! Windy-böckerna har jag nog missat! 🙂🐎Det brukar vara roligt att återknyta bekantskapen med gamla favoriter.

Windy, ledarhingsten kommer först.

Sedan:
Windys dotter
Windys vilda hjord
I Windys spår
De vilda unghästarna
Windys sista strid
Windys son Mirro

De kan nog vara svåra att få tag på, men hör efter på ditt bibliotek! De kan alltid ordna fjärrlån om de inte har böckerna själva!

Lycka till och berätta gärna hur det går!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Koali
3

#1: tack så jätte mycket

Asti hasti
0

jag har hela serien hemma och jag tycker dom är bra 🙂

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Asti hasti
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1: De vilda unghästarna är inte i Windy serien

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Magi-cat
1

#4 Tack för klargörande!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Asti hasti
1

#0: jag fick tag på mina Windy böcker på nu har jag glömt vad det heter men en sån där sida på nätet som man kan köpa gamla böcker på, men det var extremt svårt att få tag på dom,för mig tog det lite mer än 2 år att få ihop hela serien.

Mvh 🐾